Verzendbeleid
Leveringsgegevens
- Uiterste besteldatum: 17:00
- Verwerkingstijd: 1-2 werkdagen (levering van maandag t/m vrijdag)
- Verzendtijd: 4-6 werkdagen (levering van maandag t/m vrijdag)
- Dit verzendbeleid geldt voor leveringen binnen Nederland
Verzendkosten
- Bestellingen € 19,95 en hoger worden gratis verzonden
- Overige bestellingen worden verzonden voor € 3,95
Vertraagde bestellingen
Zijn er 8 werkdagen (ma - vr) verstreken en heb je je bestelling nog steeds niet? Sorry daarvoor, maar vertragingen kunnen om verschillende redenen optreden, zoals slecht weer, feestdagen, enzovoort. Geef ons alstublieft 2 extra werkdagen (ma - vr). Als het pakket dan nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op en we helpen je het te vinden.
Verkeerd of beschadigd artikel
Controleer uw bestelling bij levering. Als het artikel beschadigd is tijdens het transport, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Geef een beschrijving en foto's van de schade. Wij regelen een retourzending, vervanging of terugbetaling op basis van uw voorkeur.
Bestelling annuleren
Van gedachten veranderd voordat je bestelling is verzonden? Neem gewoon contact met ons op via info@olley.nl met je bestelnummer en we annuleren je bestelling zonder vragen te stellen. Als je bestelling eenmaal is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren, maar je kunt hem altijd terugsturen als hij is aangekomen.
Neem per e-mail contact met ons op als je vragen hebt over de status van je verzending. Ons serviceteam staat klaar om je verder te helpen.
Bedrijfsinformatie:
Olley wordt beheerd door Ivory Trendz Ecom LTD, een bedrijf gevestigd in Verenigd Koninkrijk
Bedrijfsnummer: 15570345
DUNS-nummer: 231587368
Adres:
71-75 Shelton Street, Covent Garden
London, WC2H 9JQ
E-mail: info@olley.nl
Telefoon: +447418316225
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 09.30 - 18.00 uur