FAQ

Is het veilig om pinpassen en creditcards te gebruiken op jullie website?
Absoluut. We gebruiken SSL-beveiliging om ervoor te zorgen dat al je persoonlijke en creditcardgegevens worden versleuteld. We hebben geen toegang tot je creditcardgegevens en slaan ze ook niet op. Je betalingsgegevens worden verwerkt in een beveiligde omgeving.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling zodra je deze hebt geplaatst. Je kunt op de link "Je bestelling bekijken" in de e-mail met de orderbevestiging klikken om de status van je bestelling te controleren. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met het volgnummer waarmee je de levering van je bestelling kunt volgen (controleer je spam-map als je de e-mail niet hebt ontvangen). Je kunt ook op elk gewenst moment onze website bezoeken en op de pagina Volg je bestelling klikken om de huidige status van je bestelling te bekijken. Als je na 3 werkdagen nog geen trackingnummer hebt ontvangen of geen updates ziet op de Track&Trace-pagina, neem dan contact met ons op via info@olley.nl. We zullen ons uiterste best doen om de kwestie op te lossen.

Is jullie website veilig in het verwerken van mijn persoonlijke gegevens?
Absoluut! We gebruiken SSL-beveiliging om ervoor te zorgen dat al je persoonlijke gegevens worden gecodeerd. We slaan je creditcardgegevens niet op en ze worden slechts één keer gebruikt wanneer je het product koopt. Daarna worden je creditcardgegevens gewist.

Hoe kan ik op jullie website bestellen en welke betaalmethoden accepteren jullie?
Zoek het gewenste product en klik op de knop "In winkelwagen". Voer je verzend- en factureringsgegevens in en we verzenden je bestelling zo snel mogelijk! We accepteren: iDeal, Visa en Mastercard.

Biedt Olley een kwaliteitsgarantie voor alle verkochte producten?
Precies. Als het product je niet bevalt of als je schade aan het product opmerkt, neem dan onmiddellijk contact met ons op! We doen er alles aan om je de beste winkelervaring te bieden.

Kan ik mijn geld terugkrijgen als het product me niet bevalt?
Absoluut. Als het product je niet bevalt, kun je het terugsturen voor restitutie, je betaald dan alleen de retourkosten. Ga naar onze pagina met het retourbeleid voor alle details.

Als je vragen hebt die niet beantwoord worden in onze FAQ, neem dan contact met ons op via info@olley.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.